Arkiv | 06:05

Jebaaa!

13 Aug

Jassååjahaa, är de så de känns att jobba?? Blev lite väl inspirerad att börja rumstera om i skolan, och har stora planer att ändra om, gjorde redan en massa idag! 🙂 Imorgon börjar skolan och det ska bli jättekiva att se alla elever igen! Alla många 5…. 😉

Att man har såhär fina vyer på väg till och från jobbet skadar ju inte heller! 

Ikväll ska vi spela beachvolley med kompisar, måste utnyttja sista wannabesommarvärmen! Men nu ska vi äta bästa expresspizzan!

Botten: medvurst (eller salami eller ordentlig skinka)

tomatpuré

chilipulver

krossad vitlök

jalopeno

mycke ost

oregano

Släng ingredienserna på bakplåtspapper och in i ugnen, 200grader ca 10min (bäst på galler) och du har en fabolous pizza!! Ja har också nångång gjort med tonfisk som botten men då blir det ju inte så sammanhållande, gott nog!!

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site